عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ دی‌ماه

در این بسته خبری از تولید روزانه ۱۳۰ تن زباله خانگی در شهرکرد تا اضافه شدن شش دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهری بوشهر و آغاز عملیات انتقال پساب شهری تصفیه‌ شده در بروجرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز عملیات انتقال پساب شهری تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز در بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: عملیات اجرایی انتقال پساب شهری تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز شهر بروجرد با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.

برنامه‌های روز رشت؛ از تور گردشگری تا اکران فیلم‌های کوتاه

یاسر محجوب، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این روز متناسب با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در این راستا برنامه‌های مختلفی برای شهروندان در مرکز گیلان تدارک شده و با توجه به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سعی شده که از فضای بهترین استفاده شود.

تولید روزانه ۱۳۰ تن زباله خانگی در شهرکرد

داوود مؤمنی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با تاکید بر اجرای طرح بازیافت از مبدا گفت: روزانه ۱۲۰ تن انواع زباله خانگی در مرکز چهارمحال و بختیاری تولید و جمع‌آوری می‌شود.

۶ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد

حسین حیدری، شهردار بوشهر گفت: شش دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرداری افزوده شده است و تا پایان سال نیز ۱۴ دستگاه دیگر به این ناوگان افزوده می‌شود.

برگزاری رژه خودرویی تاکسیرانان قزوینی

محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد: رژه خودرویی تاکسیرانان قزوینی به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی برگزار شد.‌

کاشت ۱۸ هزار اصله درخت و درختچه در فصل پاییز

محمدرضا حسینی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان از کاشت قریب به ۱۸ هزار اصله درخت و درختچه در سه ماه سوم سال خبر داد.‌

کد خبر 630908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.