گلر شماره‌یک ذوب‌آهن در دوراهی اصفهان-اهواز

جواد نکونام شخصا و از طریق مدیربرنامه‌های فرعباسی به‌دنبال جذب گلر ذوب‌آهن است اما هنوز پاسخی از سمت وی داده نشده است؛ ضمن اینکه فرعباسی با گاندوهای اصفهان قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با نزدیک‌شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ‌برتر فوتبال ایران، باشگاه‌ها به‌دنبال جذب نفرات جدید برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم هستند و روی بازیکنانی دست می‌گذارند که عملکرد بسیار خوبی در نیم‌فصل اول از خود به نمایش گذاشته‌اند.

معمولاً باشگاه‌هایی که در کورس قهرمانی هستند یا رقابت‌های آسیایی را در پیش دارند نیز بیشتر از سایر تیم‌ها به‌دنبال گرفتن ستاره هستند. فولاد خوزستان یکی از همین تیم‌ها به‌شمار می‌رود که اگرچه در لیگ‌برتر از کورس قهرمانی جا مانده اما باید در لیگ‌قهرمانان آسیا بازی کند و جواد نکونام می‌خواهد تیمش را بیشتر از گذشته از مهره‌های کلیدی تأمین کند.

شب گذشته برخی منابع اطلاع دادند که جواد نکونام با حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تماس گرفته تا وی را برای نیم‌فصل دوم به فولاد خوزستان منتقل کند.

اما اصل ماجرا این‌گونه نیست؛ نکونام نه با فرعباسی که با مدیربرنامه‌های وی صحبت کرده و شرایط گلر گاندوها را جویا شده است. فرعباسی هم فعلاً جوابی در این خصوص نداده و درحال بررسی شرایط است. ضمن اینکه اگر فولاد بخواهد فرعباسی را به‌خدمت بگیرد باتوجه به اینکه وی دو فصل دیگر با سبزپوشان اصفهانی قرارداد دارد، باید رضایت‌نامه فرعباسی را بگیرند که احتمالاً در این صورت باید مبلغی را هم بابتش بپردازند.

این در شرایطی است که فرعباسی مطمئن‌ترین دروازه‌بان فعلی ذوب‌آهن به‌حساب می‌آید و قطعاً مدیران، همچنین سرمربی این تیم حاضر به از دست دادن گلر خوش‌قامت و تأثیرگذار خود نیستند.

کد خبر 630863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.