ماندن در مادرید به قیمت رد پیشنهادهای بزرگ

شاید پیشنهادهای بزرگ رونالدو را وسوسه کرده، اما مودریچ هنوز هم عاشق ماندن در مادرید است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، احتمالاً کریستیانو رونالدو تنها نام بزرگ فوتبال اروپا نخواهد بود که طی چند سال آینده راهی عربستان سعودی خواهد شد.

با تأیید انتقال رونالدو به النصر در اوایل هفته، توجه باشگاه‌های عربستان سعودی به سمت نام‌های بزرگ دیگری معطوف شده و فوتبال عربستان با حضور باشگاه النصر در رأس، می‌خواهد با جذب برترین بازیکنان فوتبال به قطب پرطرفدارترین ورزش جهان تبدیل شود.

اخیراً سرخیو راموس نیز به باشگاه النصر عربستان مرتبط شده و گمانه‌زنی‌هایی درخصوص پیوستن این مدافع باسابقه اسپانیایی به رونالدو وجود دارد. همچنین شنیده شده که لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید نیز مورد توجه عرب‌ها قرار گرفته است.

تمایل باشگاه رئال مادرید به تمدید قرارداد با مودریچ باعث شده تا این بازیکن پیشنهاد سایر باشگاه‌ها را رد کند و حتی به النصر عربستان نیز نه بگوید. مودریچ از زمان پیوستنش به رئال مادرید، همواره نمایش‌های بی‌نظیری داشته و حتی یک توپ طلا نیز با باشگاه اسپانیایی کسب کرده است.

ستاره خط میانی رئال مادرید می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر برای غول اسپانیا بازی کند و می‌داند که از لحاظ فنی، هنوز هم بازیکن سودمندی برای آنچلوتی است؛ پیشنهادهای سودآور عربستان سعودی و ایالات متحده هم باعث نشده تا مودریچ در ۳۷ سالگی از رئال مادرید دست بکشد.

کد خبر 630836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.