بررسی سیاست‌های رسانه‌ای شهرداری اصفهان در جلسه شورای معاونان

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در جلسه این هفته شورای معاونان را تشریح کرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه این هفته شورای معاونان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار اصفهان، جلسه شورای معاونان هر هفته به صورت منظم تشکیل می‌شود که در جلسه این هفته با توجه به رویکرد برون‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های افراد در سایر مجموعه‌ها در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و روابط بین‌الملل، مدیریت ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری به بررسی سیاست‌های رسانه‌ای شهرداری پرداخت و مقرر شد این موضوع در جلسه هفته آینده نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در بخشی از جلسه به مباحث مالی شهرداری پرداخته شد تا با ایجاد تغییر و تسهیل در فرایندهای مالی، سندها و فاکتورهای موجود در قسمت‌های مختلف، آسان‌تر وصول شود.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان گفت: موضوع دیگر پیرامون درگاه الکترونیکی سامانه اصنو (سرا ۱۰) مطرح شد؛ با توجه به رویکرد شهرداری در حوزه الکترونیکی‌سازی و هوشمندسازی فرایندهای شهرداری، سامانه اصنو جهت دریافت پروانه غیرحضوری توسط شهرداری راه‌اندازی شده است، همچنین موضوع پرداخت الکترونیکی هزینه‌های شهرداری در این سامانه نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: تمام بودجه‌های پرداختی خدمات شهری به سازمان شهرداری واریز نمی‌شود و پرداخت‌های دریافت پروانه ساختمان در قسمت‌های مختلف همچون آموزش‌وپرورش توزیع می‌شود، لذا تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی تمام مراحل دریافت پروانه ساختمان به‌طور غیرحضوری انجام شود.

سلطان‌آقایی افزود: همچنین مواردی برای تسریع روند فرایندهای اجرایی شهرداری مطرح شد و موضوعات به‌روزی که نیاز به بررسی فوری دارد نیز مورد بررسی قرار گرفت تا مشکلی در شهرداری ایجاد نشود.

کد خبر 630527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.