جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را به‌صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش‌دبستانی این دو شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تشکیل کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار کرد: به‌دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جوّ و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان برای فردا _ یکشنبه یازدهم دی‌ _ مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را به‌صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش‌دبستانی این دو شهرستان را تعطیل اعلام کرد. دیگر مراکز آموزشی استان دایر است.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: کارگروه اضطرار به‌صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع‌بندی گزارش‌های زیست‌محیطی، پیش‌بینی‌های جوّی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

کد خبر 630397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خانم غدیری IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    متاسفانه باواردکردن خودروی شخصی درطی ده سال گذشته وازبین رفتن فضای سبز رویای مدرسه رفتن مستمروورزش درمدرسه پررنگ شده ای کاش بجای تولیدخودروی شخصی حمل ونقل عمومی بیشتربود
  • خانم غدیری IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    بنظرمن سالهایی که خودروکم بوددرخیابانها وزمانی که اتوبوس دوطبقه بودولی خودروی شخصی از یک سوم خودروهای امروزی کمتربودبهترین سالهای عمربودای کاش تجدیدنظری درباره واردکردن خودروشود