عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ آبان‌ماه

در این بسته خبری از تقویت ناوگان اتوبوسرانی سبزوار اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه عمران شهری دوگنبدان و طرح هوشمندسازی ترافیک شهری اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اصلاح تقاطع‌ها در بزرگراه‌ها مغفول مانده است / با پاس‌کاری مشکل آلودگی هوا حل نمی‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران یکی از مسائل مورد غفلت در حل مشکل ترافیک و آلودگی هوای تهران را اصلاح تقاطعی در بزرگراه‌ها ذکر کرد و گفت: در بسیاری از بزرگراه‌ها رانندگان برای رسیدن به مقصد باید مسیر زیادی را طی و در نهایت دور بزنند که همین مساله باعث می‌شود حدود ۷۸۰ کیلومتر راه اضافی در شهر تهران داشته باشیم.

ناوگان اتوبوسرانی سبزوار تقویت شد

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار گفت: بخش حمل و نقل عمومی این شهر با اضافه شدن هفت دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهری تقویت شد.

۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه عمران شهری دوگنبدان اختصاص یافت

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان گفت: بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال امسال برای توسعه عمران شهری دوگنبدان از محل منابع داخلی و اعتبارات استانی اختصاص یافت که در زمینه‌های طرح‌های مختلف هزینه خواهد شد.

طرح هوشمندسازی ترافیک شهری اردبیل در دست اجرا است

محمود صفری، شهردار اردبیل از راه اندازی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل اردبیل خبر داد و گفت: طرح هوشمند سازی ترافیک شهری اردبیل با هدف روان سازی حجم ترافیک و بهبود عبور و مرور خودروها در سطح شهر در دست اجرا است.

فاز جنوبی پروژه سبزه میدان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: فاز جنوبی پروژه سبزه میدان شهر زنجان تا دهه فجر امسال آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

بزرگترین طرح مسیرگشایی تبریز نقش مهمی در ساماندهی حاشیه نشینی دارد

یعقوب هوشیار شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه‌های مسیر گشایی در نقاط مختلف شهر می‌گوید: تلاش داریم تا پایان سال بودجه کامل در حوزه مسیرگشایی محقق کنیم و مناطق ده‌گانه نیز مکلف هستند حداقل یک پروژه مسیر گشایی را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند.

آغاز ساخت برج ارتباطات جهانی از سال آینده در مشهد

سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد گفت: تا قبل از پایان سال شاهد افتتاح مرکز دیپلماسی شهری در مشهد خواهیم بود و امیدواریم سال آینده بتوانیم ساخت برج ارتباطات جهانی در مشهد را نیز آغاز کنیم.

کد خبر 630316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.