بررسی کیفیت رنگ‌های مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی فضاهای شهری مشهد

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آغاز بررسی‌های تخصصی در خصوص کیفیت رنگ‌های مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و احجام شهری برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

داوود لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته زودتر آغاز شده است، در این راستا تهیه متمرکز رنگ مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی فضاهای شهری، بررسی تخصصی انواع رنگ‌های موجود در بازار و نیاز سنجی رنگ مورد نیاز در سطح شهر آغاز شده است.

وی افزود: رنگ‌آمیزی آزمایشی نمونه‌هایی از جداول، نرده‌ها و المان‌های شهری و بررسی کیفیت رنگ، درخشش رنگ، سطح پوشش، قابلیت تنظیف و هزینه مطلوب‌ترین رنگ قابل استفاده برای استقبال از بهار ۱۴۰۲، انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی معاونت فنی و عمران و مناطق سیزده‌گانه شهرداری، برنامه‌ریزی جهت تعویض و ترمیم جداول فرسوده قبل از آغاز رنگ‌آمیزی در دستور کار قرار گرفته است.

لطیفی گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، رنگ‌آمیزی احجام شهری در آستانه بهار از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان اسفند ماه به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 630226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.