استقلال صفر _ مس رفسنجان صفر/ صدرنشینی موقت استقلالی‌ها

تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برابر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز _جمعه نهم دی‌ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان

داور: امیر عرب براقی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباز زاده، کوین یامگا، محمد زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، مهدی قایدی، رافائل داسیلوا و امیر ارسلان مطهری.

سرمربی: ساپینتو

ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان: داوود نوشی صوفیانی، رامتین سلیمان‌زاده، فراز امامعلی، شاهین توکلی، حسن جعفری، فرشید باقری، محسن آذرباد، جفرسون سیلوا، لوسیانو پریرا، سید مهدی حسینی و مهدی ترکمان.

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد:

استقلال: ساپینتو، حیدری

مس رفسنجان: ربیعی

کارت قرمز:

استقلال: غلامپور

گل‌ها:

شرح بازی: هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته که روزبه چشمی احساس مصدومیت می‌کند، بازیکن استقلال به بازی برگشت. شاگردان ربیعی برای دفاع به زمین نیامدند و رو به جلو بازی می‌کنند. حسینی احساس ناراحتی می‌کند و پزشک استقلال بالای سر او می‌رود، ساپینتو از این تایم استفاده کرد و به گفت و گو با بازیکنانش پرداخت. مشکل حسینی جدی نیست. بازی میانه‌های میدان قرار دارد و مدافعان دو تیم اجازه نمی‌دهند موقعیت خطرناکی به وجود بیاید. بازیکنان مس رفسنجان حملات بیشتری روی دروازه استقلالی‌ها انجام می‌دهند. روی دو صحنه بازیکنان دو تیم اعتقاد به پنالتی داشتند که نظر داور چنین چیزی نبود. داور ۳ دقیقه وقت اضافه گرفت و در نهایت نیمه اول به تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: پایان نیمه اول با درگیری کادر دوتیم تمام شد و داور به تعدادی از افراد دوتیم کارت نشان داد. در دقیقه ۴۸ مسی‌ها اعتقاد به پنالتی دارند که بازهم نظر داور چنین چیزی نیست. مس رفسنجان فشار زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کرده است. بازی خوبی شاهد هستیم، اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشده است. ضربات متعدد آبی‌ها با بد شانسی به بازیکنان مس برخورد می‌کند، دقایقی است که بازی آرام پیش می‌رود. در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: بازیکن استقلال روی یک ارسال زبیر نیک نفس را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه سر این بازیکن دقت و انرژی لازم را ندارد.

دقیقه ۲۳: محسن آذرباد در میانه‌های میدان یک توپ ربایی داشت و به سمت دروازه استقلال رفت که شوت این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: پریرا در محوطه جریمه استقلال پاسی به امامعلی داد که شوت بیرون پا این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: قائدی به دروازه مس رفسنجان رسید که قصد داشت نوشی صوفیانی را جای بگذارد، اما دروازه‌بان مس توپ را دفع کرد، توپ برگشتی دوباره به قائدی رسید که پاسی به هم تیمی خود داد و شوت دیگر بازیکن استقلال به بازیکن مس رفسنجان برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: پاس پریرا به امامعلی رسید که شوت این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: چشمی توپی روی دروازه مس ارسال کرد و ضربه سر مطهری به تیرک دروازه نوشی صوفیانی برخورد کرد و در ادامه توپ به سیلوا رسید که این بازیکن توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۷۹: شوت رضایی با اختلاف کم از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

کد خبر 630102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.