سرقت ۱۰ میلیاردی با کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت بانکی ۲۰۰ شهروند کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب آن‌ها برداشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب آن‌ها به صورت غیرمجاز برداشت شده است، موضوع توسط کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان تحت بررسی علمی و تخصصی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، عاملان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مال باختگان باندی سه نفره هستند که با استفاده از خودروی اجاره‌ای اقدام به فروش بلال و گوجه‌فرنگی کرده و کارت بانکی آن‌ها را کپی و سپس از طریق کارتخوان‌های مختلف اقدام به برداشت از حساب آن‌ها کرده‌اند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سرانجام با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس اعضای این باند در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد این افراد اقدام به کپی ۲۰۰ کارت بانکی کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی افراد برداشت کردند.

وی با اشاره به سابقه‌دار بودن متهمان از تحویل آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تاکنون تنها در استان اصفهان ۲۶ فقره پرونده در این راستا تشکیل شده است، افرادی که در شهرهای دیگر با این روش از حساب بانکی آن‌ها سرقت شده می‌توانند برای پیگیری شکایت خود با پلیس فتای استان اصفهان تماس حاصل کنند.

کد خبر 629784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.