اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه‌سازی و اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _سه‌شنبه ششم دی‌_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از فعالیت و اقدامات ارزشمند مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در راستای توسعه فضاهای آموزشی و رفع محرومیت‌ها قدردانی می‌کنم.

وی آشنایی اعضای شورای اسلامی استان با چگونگی و محدوده فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان را ضروری دانست و افزود: امیدواریم با همکاری مشترک جامعه شورایی و خیرین مدرسه‌ساز شاهد شکوفایی بیشتر در حوزه توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی برای دانش آموزان در اقصی نقاط استان باشیم.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: لازم است مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بازدید کرده و ضمن نشست با اعضای شوراهای اسلامی آن شهرستان و توسعه فرهنگ خیری، با مشکلات فضاهای آموزشی و مدارس از نزدیک آشنا شوند.

وی گفت: تعامل شوراهای اسلامی شهر و روستا با اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات است، چراکه نهادینه‌سازی و اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی مجموعه مدیریت شهری است.

چراغپور خاطرنشان کرد: ورودی شهرها از سالیان گذشته همیشه مزین به تصاویری از شهدای ارزشمند دفاع مقدس بوده است، لذا به‌منظور اهمیت احساسات و عواطف پاک شهروندان ولایت‌مدار و متدین شهرکرد، پیشنهاد می‌شود در ورودی شهر از سمت میدان قمر بنی‌هاشم (ع) به سمت میدان معلم، تمثال نورانی سرداران شهید این شهر نیز نصب شود.

وی با اشاره به لزوم رفع معضلات ترافیکی در شهر، اظهار کرد: لازم است شرایط بهتری در میدان شهدا، بلوار فارابی، چهارراه دامپزشکی، چهارراه دولت و اطراف مدارس پرازدحام و ترافیک در مقابل مدارس ایجاد و چاره‌ای برای رفع مشکلات ترافیکی شهر اندیشیده شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شش ماهه دوم سال نسبت به شش ماهه نخست با بازگشایی مدارس ترافیک سنگین‌تری داریم، تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال روزها کوتاه‌تر است، لذا می‌طلبد در مطالعات طرح جامع ترافیک، اجرای طرح زوج و فرد در مرکز استان بررسی و پیگیری شود.

وی با اشاره به اولویت مشکلات حوزه مدیریت بحران تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های دفع مخاطرات طبیعی، اختصاص تجهیزات مناسب در این زمینه و جذب بودجه مورد نیاز و عزم جدی در اجرای پروتکل‌های مربوطه باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 629563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.