نطنز شهرستان پیشرو در استان اصفهان/ لزوم ترسیم نقشه جامع گردشگری شهرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تاکید بر ترسیم نقشه جامع گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرها و روستاهای شهرستان نطنز گفت: نطنز یکی از شهرستان‌های پیشرو در استان اصفهان است و مدیریت جهادی مدیران این منطقه هویداست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان در سفر یک‌روزه به نطنز در جمع مسئولان و دهیاران این شهرستان در یک نشست ۴ساعته به بررسی مشکلات روستاهای شهرستان پرداخت و با اشاره به لزوم ترسیم نقشه جامع گردشگری اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرها و روستاهای شهرستان نطنز در حیطه گردشگرپذیری استفاده کرد و برای معرفی شهرستان در سطح استان و کشور در ابعاد مختلف مذهبی، فرهنگی و گردشگری تلاش ویژه‌ای انجام شود.

وی افزود: در حوزه آب منطقه‌ای این شهرستان نیز مصوباتی داشتیم که امیدواریم با اجرایی شدن آنها، زمینه توسعه همه‌جانبه نطنز فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: نطنز از شهرستان‌های پیشرو در اصفهان است که فرماندار جوان آن با روحیه جهادی پیگیر رفع مشکلات شهرستان است و امیدواریم مصوبات سفر استاندار اصفهان هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

زینلیان خاطرنشان کرد: باید همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی، پیگیر اجرایی شدن مصوبات باشند تا کام مردم شیرین شود.

محمد ظریفی، فرماندار نطنز، نیز در این نشست با بیان اینکه موفقیت در هر امری ارتباط موثر بین نهادها و سازمان‌ها را می‌طلبد، یادآور شد: با سرمایه‌گذاری مناسب و برنامه‌ریزی لازم می‌توان استفاده بهینه و حداکثری از همه اماکن و نقاط مطرح شهرستان را برای گردشگران و شهروندان فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، در سفر ۲۴ آذر استاندار اصفهان به شهرستان نطنز، ۸۳ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، راه و شهرسازی و … مصوب شد که امروز یکشنبه چهارم دی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان روند اجرایی شدن مصوبات بررسی، و مشکلاتی مانند کندی روند صدور اسناد مالکیت و زمان‌بر بودن روند تفکیک اراضی در روستا، لزوم تکمیل زیرساخت‌ها و معابر فازهای واگذارشده بنیاد مسکن، تعریض معابر، وجود سگ‌های ولگرد، کمبود آب کشاورزی، روشنایی مسیرهای روستایی، مشکلات ساخت‌وساز و واگذاری زمین، حریم شبکه برق، دیوارکشی باغات و مسائل مربوط به طرح هادی، فیبر نوری و فرسودگی شبکه آب شرب و اصلاح الگوی کشت مطرح شد.

کد خبر 629222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.