تجدید پیمان دهه هشتادی‌ها با شهدای گمنام اصفهان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش اصفهان گفت: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دانش‌آموزان تعدادی از مدارس استان اصفهان، پیکر مطهر شهدای گمنام را روی دستان خود تشییع و با آرمان‌های آن‌ها تجدید پیمان کردند.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره میزبانی دانش‌آموزان دهه هشتادی استان اصفهان از شهدای گمنام، اظهار کرد: تعدادی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام که چندی پیش تفحص شدند و فضای مدارس استان اصفهان با حضور شهدای گمنام عطرآگین شد و دانش‌آموزان پای درس ایثار و شهادت نشستند و مشق عشق کردند.

وی افزود: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مدارس بعضی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، میزبان شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شدند و دانش‌آموزان دهه هشتادی با استقبال از این لاله‌های خونین بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید پیمان کردند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش اصفهان خاطرنشان کرد: تقدیم ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید به انقلاب اسلامی، حکایت از نقش پررنگ دانش‌آموزان در عرصه دفاع از انقلاب دارد و دانش‌آموزان امروز نیز با عزمی راسخ و همتی استوار راه پرخیر شهدا را ادامه خواهند داد.

کد خبر 629087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.