محرومیت لواندوفسکی پس از اعلام نظر دادگاه

درخواست تجدیدنظر بارسلونا ثمربخش نبود تا لواندوفسکی، مدتی از همراهی تیمش محروم شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بارسلونا سال ۲۰۲۲ را با یک خبر بد به پایان می‌رساند و رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی این تیم در سه مسابقه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

باشگاه بارسلونا در اوایل ماه نوامبر در دیدار برابر اوساسونا اخراج شد و محرومیت اضافه‌ای دریافت کرد. کاتالان‌ها که نسبت به این تصمیم و جریمه اعتراض داشتند، به دادگاه داوری ورزش (CAS) شکایت کردند اما در نهایت این دادگاه نیز درخواست تجدیدنظر بارسلونا را رد و محرومیت لوا را تأیید کرد.

به این ترتیب ژاوی نمی‌تواند در بازی برابر تیم‌های اسپانیول، اتلتیکو مادرید و ختافه از ستاره خط حمله خود استفاده کند و این بازیکن از همراهی تیمش محروم است.

سرمربی بارسا باید راه‌حلی برای حفظ صدر جدول بیابد و انجام این کار بدون لوا ساده نخواهد بود. او با ۱۳ گل در جدول گلزنان لالیگا قرار دارد و یکی از مهره‌های اصلی تیمش در فصل جاری به حساب می‌آید.

مهاجم لهستانی تنها در ۵ بازی از ۱۴ بازی لیگ در این فصل موفق به گلزنی نشده و بارسلونا در آن دو بازی نیز موفق به کسب پیروزی نشده است. این تیم برابر رایو وایکانو تن به تساوی داد و در ال کلاسیکو نیز شکست خورد.

به نظر می‌رسد که با محرومیت سه جلسه‌ای لواندوفسکی، ممفیس دیپای جای این بازیکن را در ترکیب بارسا پر خواهد کرد. بازیکنی که در این فصل به دلیل مصدومیت نتوانسته به تیمش کمک خاصی بکند، اما در جام جهانی برای تیم ملی هلند نمایش نسبتاً قابل قبولی داشت.

فران تورس و آنسو فاتی دیگر بازیکنانی هستند که پیش از این در طول فصل از آن‌ها در خط حمله استفاده شده و ژاوی می‌تواند بار دیگر به این دو بازیکن جوان برای پر کردن جای ستاره باسابقه اعتماد کند تا دوران محرومیت بازیکن لهستانی نیز پشت سر گذاشته شود.

کد خبر 628832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.