آب‌گرفتگی در اتوبان شهید اقارب‌پرست/ ۳۰ اکیپ ستاد سیل در سطح شهر فعال است

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری اصفهان از فعالیت ۳۰ اکیپ ستاد سیل در سطح شهر خبر داد و گفت: بارش باران رحمت الهی باعث آب‌گرفتگی در اتوبان شهید اقارب‌پرست شد که نیروهای ستاد سیل در حال رفع آب‌گرفتگی این نقطه از شهر هستند.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اعلام هفته گذشته سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران رحمت الهی در شهر اصفهان، ۳۰ اکیپ ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر از عصر روز گذشته _جمعه دوم دی_ به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: شب گذشته در هر منطقه از شهر اصفهان مسئولان امور شهر و ستاد سیل در حالت آماده‌باش بودند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری اصفهان تصریح کرد: محور اتوبان شهید اقارب‌پرست و پل‌های دفاع مقدس شب گذشته با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال یخ‌زدگی، نمک‌پاشی شد.

وی با بیان اینکه سه دستگاه نمک‌پاش و ماشین‌آلات سنگین جهت بارگیری نمک و نمک‌پاشی در سطح معابر مستقر است، گفت: بارش باران رحمت الهی باعث آب‌گرفتگی در اتوبان شهید اقارب‌پرست شد که نیروهای ستاد سیل در حال رفع آب‌گرفتگی این نقطه از شهر هستند.

میرعسگری با بیان اینکه مجموع خدمات شهری آماده انجام فعالیت برای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان هستند، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی اقدامات لازم در خصوص لایروبی و کنترل سپتیک‌ها و نقاط حساس معابر انجام شده بود، مشکل خاصی به لحاظ آب‌گرفتگی در معابر نداشتیم.

کد خبر 628706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.