بی‌احتیاطی در اغذیه‌فروشی حادثه آفرید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی در اغذیه‌فروشی به دلیل بی‌توجهی و روشن ماندن فر در مجاورت لوازم قابل اشتعال، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدهادی قانع امروز _چهارشنبه سی‌ام آذرماه_ در جمع خبرنگاران‌، با اشاره به آتش‌سوزی در اغذیه‌فروشی، اظهار کرد: ساعت ۰۳:۳۹ امروز _چهارشنبه سی‌ام آذرماه_ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ یک مورد حریق در مغازه اغذیه‌فروشی گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹ و ۲۱ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: آتش‌سوزی در مغازه اغذیه‌فروشی به دلیل بی‌توجهی و روشن ماندن فر در مجاورت لوازم قابل اشتعال به وقوع پیوست.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه نیروهای امدادی برای جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط اقدامات لازم را انجام دادند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان اصلی برق و گاز، با استفاده از لوله‌های آبرسانی عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات مهار آتش‌سوزی، تهویه کامل دود از محل حادثه انجام شد و آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و به صورت کامل خاموش کردند.

کد خبر 628319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.