رونمایی از برنامه جامع ۲۰ساله شهر تا پایان بهار ۱۴۰۲

شهردار کاشان از رونمایی چشم‌انداز شهر تا پایان سال خبر داد و گفت: به‌دنبال آن هستیم که از برنامه جامع ۲۰ساله شهر تا پایان بهار ۱۴۰۲ رونمایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده امنیه در برنامه رادیویی «صدای شهر»، پروژه‌های ناقص و نیمه‌تمام شهری را یکی از چالش‌های خود در این دوره عنوان، و به بلوار فرش به‌عنوان نمونه‌ای از این پروژه‌ها اشاره و در ادامه اظهار کرد: برای اجرای استاندارد این پروژه به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که شامل آزادسازی و احداث میدان می‌شود.

وی افزود: با ظرفیت موجود، تمهیدات و اقداماتی به‌منظور ارتقای ایمنی مسیر انجام شده است و نشست‌هایی را با اداره برق استان به‌منظور حل مشکل روشنایی مسیر برگزار کرده‌ایم.

شهردار کاشان از رونمایی چشم‌انداز شهر تا پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌دنبال آن هستیم که از برنامه جامع ۲۰ساله شهر تا پایان بهار ۱۴۰۲ رونمایی کنیم.

بخشنده امنیه نبود منابع درآمدی پایدار را مشکل اساسی شهرداری دانست و تصریح کرد: در این دوره به‌دنبال تعریف و اجرایی کردن این‌گونه منابع درآمدی هستیم تا نوسانات اقتصادی و محقق نشدن درآمدها، مسیر خدمت‌رسانی را با چالش مواجه نکند.

وی توزیع عادلانه امکانات و خدمات را یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در این دوره دانست و ادامه داد: یکی از جلوه‌های این نگرش، اجرای آسفالت در نقاط مختلف شهر به‌ویژه نواحی پیرامونی و حاشیه‌ای است که به‌صورت هم‌زمان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در حال انجام است.

شهردار کاشان مشکلات حقوقی انباشته‌شده و مسدودی حساب‌های شهرداری ناشی از تعهدات گذشته را یکی دیگر از چالش‌های این دوره مدیریت شهری دانست و گفت: علاوه بر پروژه زیرگذر و محور امیرکبیر که شهرداری همچنان با مسائل آن درگیر است، مدیریت شهری با پرونده‌های مختلف حقوقی در این برهه زمانی مواجه بوده است.

بخشنده امنیه اضافه کرد: کمیسیون سازش یکی از ابتکاراتی بود که در این دوره توانست گره بسیاری از پرونده‌ها را باز کند و ضمن ادای تعهدات، پیمانکاران شهر را از ضررهای مالی خسارت‌بار نجات دهد.

کد خبر 628266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.