بسته‌های یلدایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال بین نیازمندان لنجان توزیع شد

مسئول گروه جهادی شهید خدادادی از توزیع سه هزار پرس غذای گرم، ۷۰۰ پک میوه، ۷۰۰ بسته تنقلات و … با اعتبار ریالی بیش از سه میلیارد ریال به مناسبت حلول شب یلدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز امیدی در جمع خبرنگاران، نقش خیران در کمک به نیازمندان را بسیار مهم و حیاتی دانست و اظهار کرد: گروه جهادی شهید خدادادی همواره در تلاش بوده در صحنه‌های گوناگون ازجمله کمک به بهبود بیماران، سرکشی به خانواده‌های نیازمندان، احداث خانه برای نیازمندان، کمک‌های مؤمنانه و ... فعالیت داشته باشد تا گرهی از مشکلات نیازمندان گشوده شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌ویژه قشر کم‌برخوردار جامعه، افزود: گروه جهادی شهید خدادادی محرومیت‌زدایی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های خود تعریف کرده و در این مسیر، از ظرفیت جهادگران، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند بهره‌مند شده تا مشکلات نیازمندان کاهش یابد.

مسئول گروه جهادی شهید خدادادی فرارسیدن شب یلدا را فرصتی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و فقرا دانست و تصریح کرد: مردم ایران بر اساس رسوم کهن با تهیه میوه‌، شیرینی و آجیل تلاش می‌کنند لحظات شادی را برای خانواده خود رقم بزنند. گروه جهادی شهید خدادادی نیز با تأسی از سیره اهل بیت (ع) در این روزها، به کمک نیازمندان و ایتام رفت تا بتواند ساعات خوشی را برای آنان رقم بزند.

وی عنوان کرد: گروه جهادی شهید خدادادی توانست به همت خیران و جهادگران اقدام به تهیه و توزیع سه هزار پرس غذای گرم، ۷۰۰ پک میوه، ۷۰۰ بسته تنقلات و … با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال کند و این بسته‌های حمایتی و یلدایی را به مناسبت حلول شب یلدا که هم‌زمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) شده، در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان توزیع کند.

امیدی با بیان اینکه جهادگران با روحیه انقلابی در پی محرومیت‌زدایی از جامعه هستند، خاطرنشان کرد: ثمره کار جهادی در درازمدت موجب کاهش فقر، کاهش فاصله طبقاتی، زنده نگه داشتن روحیه جهادی و تقویت حس تعاون و نوع‌دوستی در جامعه می‌شود. ازاین‌رو امیدواریم جهادگران، خیران و نیکوکاران همچون گذشته یاری‌رسان فقرا باشند.

کد خبر 628242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.