مهدی تاج پاسخگوی وضعیت تیم‌ ملی نبود!

رئیس فدراسیون فوتبال که تماشاگر دیدار استقلال و پرسپولیس بود، حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران درباره آینده تیم‌ ملی نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _ سه‌شنبه بیست‌ونهم آذر _ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که درنهایت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

مهدی تاج یکی از تماشاگران ویژه دیدار استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود و پس از پایان این تقابل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. ان‌شاءالله بتوانیم به‌زودی تماشاگران را نیز به ورزشگاه بیاوریم. اگر آلودگی هوا نبود، احتمالا این بازی با تماشاگر برگزار می‌شد، اما آلودگی هوا باعث این اتفاق شد.

وی افزود: خوبی بازی این بود که دست‌کم گل داشت. اگر بازی بدون گل به اتمام می‌رسید، شاید منجر به از بین رفتن لیگ پُربازدهی می‌شد؛ اما اکنون لیگ ما پربازده است و امیدواریم سایر بازی‌های لیگ برتر نیز خوب از آب دربیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال با وجود صحبت درباره دربی پایتخت، حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران درباره سرنوشت سرمربی تیم ملی نشد.

کد خبر 628162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.