چتر امنیت بر سر مردم ایران گسترده است/ کمترین آمار جرم در بین جامعه ارامنه اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: چتر امنیت پلیس بر سر همه مردم ایران گسترده است و همه افراد جامعه از هر قومیت، مذهب و آیینی که باشند از نعمت امنیت برخودار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه_ در دیدار با روبرت بیگلریان نماینده ارامنه جنوب ایران و اصفهان، با اشاره به فتنه اخیر دشمن و هجمه شدید علیه نیروهای فراجا، اظهار کرد: کارکنان فراجا علی‌رغم اینکه کمترین حقوق و مزایا را دریافت می‌کنند در فتنه اخیر بیشترین هجمه، حملات و صدمات را متحمل شدند، اما همواره مجاهدانه در میدان حضور داشته و اجازه نخواهند داد که خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد شود.

وی هوشیاری مردم اصفهان به ویژه اقلیت‌های مذهبی و پیروان ادیان دینی را در فتنه اخیر را تحسین کرد و ادامه داد: بررسی‌های صورت گرفته کمترین وقوع جرم بین جامعه ارامنه استان را نشان می‌دهد، از این رو از همراهی و مشارکتی جامعه ارامنه با پلیس و اینکه مسائل را با هوشمندی دنبال می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این فرماندهی همواره در زمینه کاهش سرقت، کنترل جرایم خشن و سرقت به عنف و دستگیری محکومان فراری و تحت تعقیب رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است، افزود: البته بخش مهمی از این موفقیت‌ها را در اثر مشارکت و همراهی مردم می‌دانیم، چرا که معتقد هستیم امنیت محصول جمعی است و باید تمام آحاد جامعه، دستگاه‌ها و نهادها در تولید آن مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: چتر امنیت پلیس بر سر تمام مردم ایران گسترده است و تمام افراد جامعه از هر قومیت، مذهب و آئینی که باشند از نعمت امنیت برخوردار خواهند بود.

به گزارش ایمنا، در این دیدار با توجه به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نوی میلادی در خصوص تأمین امنیت جشن‌های این ایام و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در محدوده کلیسای وانک، تصمیمات لازم مدنظر قرار گرفت.

کد خبر 627854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.