ذوب آهن یک _ آلومینیوم صفر/ رحمتی دست خالی برگشت

در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر،دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، دیدار دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ در جریان است.

هفته دوازدهم لیگ برتر

دیدار دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم اراک

ورزشگاه: فولاد شهر

داور: سعادت وفاپیشه

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، حامدنور محمدی، نادر محمدی، امیرحسین صدقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمد سلطانی مهر، صادق صادقی، محمد امین درویشی، محمد حسین اسلامی‌، محمد رضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل و محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

اخطار: محمد قریشی (دقیقه ۲۷) ذوب آهن، امیر محمد هوشمند (اخراج، دقیقه ۴۰ و ۶۱) آلومینیوم اراک، محمد رضا سلیمانی (دقیقه ۴۵) ذوب آهن، اسماعیل شریفات (دقیقه ۸۰) آلومینیوم اراک

گل‌ها: صادق صادقی (دقیقه ۱۵) ذوب آهن

شرح بازی:

نیمه اول دیدار ذوب آهن و آلومینیوم با برتری نسبی شاگردان تارتار به پایان رسید و مهدی رحمتی در ۴۵ دقیقه ابتدایی این بازی مغلوب ضد حملات زهردار گاندوها از جناحین شد.
شاگردان مهدی تارتار کار خود را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موفق به خلق یک موقعیت جدی شدند.
آلومینیوم در بیشتر دقایق بازی سعی داشت از طریق ارسال به پشت مدافعان ذوب آهن، خود را به دروازه گاندو ها نزدیک کند اما مدافعان سمت چپ و راست مهدی تارتار به خوبی شاگردان مهدی رحمتی را مهار کرده بودند.
سفید پوشان اصفهان از طریق ضد حملات، استفاده از فضای پشت مدافعان آلومینیوم و شوت از راه دور یک بازی هجومی و روان را ارائه دادند و قطع به یقین درخشش محمد امین درویشی و صادق صادقی در ارائه عملکرد مطلوب شاگردان تارتار نقش تعیین کننده‌ای داشت.
اگرچه نیمه اول دیدار این دو تیم با موقعیت های نچندان جدی همراه شد اما به دلیل سبک بازی شاگردان رحمتی و تارتار، که متکی به درگیری‌های کنار و میانه زمین بود در چند صحنه شاهد درگیری بازیکنان و حتی مشاجره کوتاه کادرفنی دو تیم بودیم که داور این مسابقه به خوبی جو متشنج را کنترل می‌کرد.

نیمه دوم را آلومینیوم اراک کمی بهتر آغاز کرد و یکی دو موقعیت نسبتاً جدی را هم بر روی دروازه حریف خود ایجاد کرد اما واکنش‌های خوب حبیب فرعباسی و کم دقتی مهاجمان این تیم سبب شد تا مهدی تارتار همچنان به عنوان تیم برنده بازی را دنبال کند.

ذوب آهن نیز در ۴۵ دقیقه دوم سعی در حفظ نتیجه بازی داشت و نسبت به نیمه اول سبک دفاعی تر به خود گرفته بود واین موضوع باعث شد آلومینیوم با جرئت بیشتری به سمت دروازه این تیم حمله کند اما مهدی تارتار پرس را در دستور کار خود قرار داد تا بازیکنان تیم حریف در ایجاد موقعیت گل ناکام بمانند.

درگیری‌های فیزیکی در نیمه دوم ادامه دار بود و نهایتاً منجر به اخراج امیر محمد هوشمند در دقیقه ۶۱ بازی شد و شاگردان رحمتی باید تا پایان وقت قانونی بازی با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه می‌دادند و علی رغم اینکه به نظر می‌رسید تمرکز خود را روی کارهای دفاعی بگذارند اما شکل هجومی گرفتند و حتی در دقیقه ۸۸ موفق به باز کردن دروازه گاندوها شدند که توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد.

به طور کلی دیدار آلومینیوم و ذوب آهن یک بازی پر برخورد بود که نهایتاً با پیروزی اقتصادی شاگردان تارتار در خانه به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۵ _ شوت محمد حسین اسلامی با فاصله اندک از کنار دروازه آلومینیوم بیرون رفت.

دقیقه ۱+۴۵ _ برخورد در محوطه جریمه آلومینیوم که بر خلاف نظر کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن، قاضی این میدان اعتقاد به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۷ _ ضربه محمد رضا سلیمانی به کنار دروازه آلومینیوم، توسط پورحمیدی دفع شد.

دقیقه ۵۷ _ شوت از راه دور مصطفی احمدی با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب آهن بیرون رفت.

دقیقه ۵۸ _ ضربه سر مصطفی احمدی توسط حبیب فرعباسی مهار شد.

دقیقه ۶۰ _ ضربه محمد رضا سلیمانی توسط حسین پور حمیدی دفع شد.

دقیقه ۸۸ _ داور مسابقه گل آلومینیوم اراک را آفساید اعلام کرد.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۱۵ _ باز پس گیری توپ در نزدیکی محوطه جریمه آلومینوم اراک توسط صادق صادقی و شوت سر ضرب این بازیکن به سمت دروازه پور حمیدی گل اول ذوب آهن را به همراه داشت.

نکات ویژه:

آلومینیوم اراک از دقیقه ۶۱ با اخراج امیر محمد هوشمند ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

کد خبر 627826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.