واژگونی کامیونت حامل انار/ سقوط یک مرد به داخل چاهک آسانسور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته این شهرستان را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حوادث روز گذشته، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۸ یکشنبه بیست‌وهفتم آذرماه یک دستگاه کامیونت حامل انار و احتمال محبوس شدن راننده آن به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به محل حادثه، ادامه داد: آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۲۲ به سرعت به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی (ره) اعزام شدند و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: خودروی واژگون شده که به درختان وسط بلوار نیز برخورد کرده بود، توسط جرثقیل سنگین به کنار جاده منتقل و برای مدتی کوتاه مسیر عبور خودروها بسته شد.

وی خاطرنشان کرد: علت واژگونی دستگاه کامیونت حامل انار در دست بررسی است.

سقوط یک مرد به چاهک آسانسور

کاوه‌آهنگران با اشاره به رخداد حادثه دیگر، تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه بیست‌وهفتم آذرماه در خیابان پروین (ابتدای حکیم شفائی دوم) به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد از ارتفاع نزدیک به هشت متر از طبقه دوم ساختمان شش طبقه در حال ساخت، به داخل چاهک آسانسور سقوط داشته و با شدت زیادی از مصدومیت همراه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از انتقال فرد مصدوم به طبقه همکف، تحویل عوامل اورژانس شهر شد، افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 627733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.