احداث کلانتری در حصه به کجا رسید؟

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درباره روند کنونی احداث کلانتری در محله حصه، توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در پاسخ به درخواست برخی از ساکنان حصه مبنی بر احداث کلانتری در این محله، اظهار کرد: احداث کلانتری نیازمند اقدامی علمی، بررسی‌های همه‌جانبه، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز و دریافت مجوزهای قانونی از مبادی مربوطه است.

وی افزود: اختیار تأسیس کلانتری در دست استان نیست و درباره آن، در مرکز کشور تصمیم‌ گیری می‌شود، اما با این حال فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیش از یک سال است که درخصوص احداث یک واحد انتظامی در این منطقه با شهرداری توافق کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه این توافق به گونه‌ای است که در راستای آن، یگان امداد یا پلیس‌های تخصصی به ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در واحد احداث شده مستقر شوند، تصریح کرد: درپی این توافق، مقرر شد شهرداری منطقه برای راه‌اندازی این واحد انتظامی، ساختمانی را در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار دهد، اما تاکنون ساختمان مناسبی برای این منظور در اختیار این فرماندهی قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: هنگامی که طبق توافق صورت گرفته، ساختمان مناسب و مورد تأیید کارشناسان انتظامی از سوی شهرداری تأمین شود، پلیس بلافاصله نیروها و تجهیزات خود را در آن مستقر می‌کند و آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه درحال‌حاضر این منطقه تحت نظر کلانتری ۲۶ زینبیه است و به‌طورمرتب واحد گشتی این کلانتری در منطقه حصه به گشت‌زنی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و پلیس اطلاعات نیز هر هفته به اجرای طرح در این منطقه می‌پردازد که در پی اجرایی شدن طرح‌های مذکور، بسیاری از اراذل و اوباش و توزیع‌کنندگان موادمخدر، از این منطقه جمع‌آوری شده‌اند.

کد خبر 627370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.