عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ آذرماه

در این بسته خبری از آسفالت معابر خاکی شهر خمین تا سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد و توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی شهر قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آسفالت ۶۵ هزار و ۴۷۷ مترمربع از معابر شهری خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: ۶۵ هزار و ۴۷۷ مترمربع از معابر شهری خمین از ابتدای امسال تاکنون آسفالت شده است.

سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: به مناسبت فرارسیدن روز حمل و نقل و رانندگان سرویس‌دهی تمامی خطوط اتوبوس‌ها در شهرکرد به صورت رایگان انجام می‌شود.

اجرای طرح اصلاح پایه چراغ‌های بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: شهرداری در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه فضای سبز میدان‌ها و بوستان‌ها، تعمیر و رفع اتصالی پایه چراغ‌های فضای سبز بوستان‌های سطح شهر را انجام داده است.

بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت طاقانک شهر در آینده نزدیک

داوود امیری، شهردار طاقانک گفت: عملیات اجرایی جایگاه عرضه سوخت شهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ آغاز شد و بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مجوز شرکت ملی فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رفع انسداد از مسیرهای آب شهر زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند گفت: عملیات نظافت جوی‌های معابر اصلی و فرعی سطح شهر به منظور کاهش آب‌گرفتگی معابر در زمان بارندگی‌ها انجام شده است.

آسفالت ۸۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر گرگان

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان وعده داد در صورت تأمین قیر، تمام ۸۰ هزار متر مربع معابر خاکی گرگان آسفالت خواهد شد.

تداوم اجرای طرح ساماندهی معابر و توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی شهر قدس

سعید شهلی، شهردار قدس با بیان اینکه ساماندهی معابر و توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی در شهر قدس با جدیت ادامه دارد، از عملیات لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۰۰ متر در بلوار شهید کلهر طی یک سال گذشته و تداوم اجرای این پروژه تا تقاطع قدس و میدان آزادی خبر داد.‌

کد خبر 627288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.