بهره‌برداری از «طرح محدوده زمانی_مکانی»

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته جاری از طرح محدوده زمانی_مکانی بهره‌برداری خواهد شد، گفت: این طرح به‌صورت هوشمند رصد و مدیریت ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری در سطح شهر را بر عهده دارد.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل و رانندگان اظهار کرد: امروز _شنبه بیست‌وششم آذر_ بهانه‌ای است تا یادی از حماسه‌ای که فعالان این عرصه در سال ۶۲ آفریدند و جهادگونه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و بار بنادر کشور را تخلیه کردند و به کل کشور رساندند، داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عرصه حمل‌ونقل یکی از عرصه‌های مورد توجه است، گفت: با توجه به مقتضیاتی پیش آمده و لزوم توجه به این حوزه، شاهد اختصاص بودجه‌های قابل قبولی به این حوزه هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه شاهد هستیم در این کلان‌شهر پروژه‌های حمل‌ونقلی همچون قطار شهری، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و همچنین این سازمان و سایر دستگاه‌ها مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: در هفته جاری از طرح محدوده زمانی_مکانی این سازمان به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به طرح محدوده زمانی_مکانی تاکید کرد: این طرح به‌صورت هوشمند رصد و مدیریت ناوگان بار در سطح شهر اصفهان را بر عهده دارد و امیدواریم با اجرای آن، نظام‌بخشی و مدیریت صحیح ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری را شاهد باشیم و معضلاتی از جمله آلایندگی ناوگان بار و ترافیک‌هایی که این ناوگان به وجود می‌آورند را تا حد ممکن کاهش دهیم.

عبدالهی گفت: با کمک این سامانه خودروهایی که مجوزهای لازم از جمله بارنامه و معاینه فنی را ندارد یا اضافه تناژ و آلایندگی دارد به صورت قانونی برخورد خواهیم کرد و جریمه‌ها به صورت آنلاین ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: از ناوگان حمل‌ونقل بار که جهت پروانه فعالیت یا تمدید به شرکت‌های زیرمجموعه سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان مراجعه می‌کنند و با فعالیت و نظم‌بخشی خود این سازمان را همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 627244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.