افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی ویژه شب یلدا

شهردار قزوین گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی ویژه شب یلدا در مجموعه سعدالسلطنه افتتاح شده است و تا پایان آذرماه برپا خواهد بود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با رویکرد حمایت از تولیدات زنان استان با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، معاون اقتصادی استاندار و برخی از مسئولان شهر و استان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه به مناسب شب یلدا در سرای بهشتیان واقع در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه تا بیست‌ونهم آذرماه امسال دایر خواهد بود.

شهردار قزوین با بیان اینکه همکاری با مراکز علمی و استفاده از دستاورد نخبگان و پژوهشگران به سود شهر و شهروندان است، خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند از فرصت هم‌افزایی این مجموعه‌ها استفاده کنند.

صباغی تاکید کرد: نگاه ما به قزوین و توسعه آن در سه رویکرد کشاورزی و صنعتی، علمی و دانشگاهی، تاریخی و فرهنگی خلاصه می‌شود و شایسته است برنامه‌ریزی برای به حداکثر رساندن ظرفیت‌های استان مدنظر قرار بگیرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با فائق آمدن به مشکلات مالی، اقتصادی و بودجه‌ای در کشور و در مدیریت‌های شهری، در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی، علمی و دانشگاهی، تاریخی و فرهنگی به صورت زیرساختی و قوی اقدام کنیم.

کد خبر 627099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.