لحاظ پایه‌های سنواتی در حقوق ماهیانه پاکبانان اراک

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: پرداخت حق چهار درصد از سختی کار و پایه سنواتی برای پاکبانان شهر اجرایی شده است.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حق چهار درصدی از سختی کار پاکبانان در حال پرداخت است تا در زمان بازنشستگی، زحمتی متوجه این قشر تلاشگر نباشد، البته این مهم پس از ماه‌ها پیگیری و رایزنی با مراجع بالادستی محقق شده است تا حلاوت آن کام پاکبانان شهر اراک را شیرین کند.

وی با اشاره به لحاظ شدن پایه‌های سنواتی در پرداخت حقوق پاکبانان، افزود: در گذشته پاکبانانی که به تازگی کار خود را آغاز می‌کردند با پاکبان‌هایی که ۱۰ سال سابقه کار داشتند، حقوق یکسان دریافت می‌کردند، اما امروزه با مساعدت شخص شهردار و رهنمودهای شورای اسلامی شهر اراک، پایه‌های سنواتی در حقوق ماهیانه پاکبانان لحاظ می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه اصول حفاظت فردی و بهداشتی پاکبانان با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه وسایل حفاظت فردی میان پاکبانان به صورت دوره‌ای و کامل تقسیم شده است و نظارت مناسبی بر نحوه استفاده از این تجهیزات وجود دارد.

فدوی ادامه داد: تا به امروز با برگزاری تمام جلسات کمیته حفاظت و بهداشت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، ۹۵ درصد از مصوبات اجرایی شده است و مابقی نیز طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی مدنظر در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.

وی گفت: حوادث ناشی از کار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 626866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.