ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری از شبکه تلویزیونی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از پخش برنامه‌ای با حضور شهردار اصفهان از شبکه تلویزیونی استان خبر داد و گفت: شهردار اصفهان در این برنامه به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری اصفهان می‌پردازد.

به گزارش ایمنا، سید علی معرک‌نژاد اظهار کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اقدامات و برنامه‌های مجموعه شهرداری به شهروندان همراه با ارائه جزئیاتی از هزینه‌ها و روند پیشرفت با استفاده از ابزارهایی همچون تبلیغات شهری و رسانه‌هاست.

وی ادامه داد: مدیریت شهری اصفهان نیز با گذشت بیش از یک سال از دوران فعالیت خود طی شش ماه اخیر برای تهیه این گزارش اقدام کرده است و آن را به اطلاع شهروندان می‌رساند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ارائه یک گزارش با تفکیک ساختار سازمانی و بخش‌های شهرداری نیست، بلکه بر مبنای سرفصل‌های مدنظر مدیریت شهری اصفهان همچون محله‌محوری، فرهنگ، هوشمندسازی و اقدامات عمرانی دسته‌بندی شده است.

وی افزود: این گزارش در قالب نشریه‌ای با عنوان «۳۶۵ شبانه‌روز به احترام مردم اصفهان» تهیه شده و آماده انتشار است.

معرک‌نژاد استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی را راه دیگری برای ارائه این گزارش دانست و گفت: این تبلیغات در نقاط مختلف شهر اصفهان در معرض بازدید شهروندان قرار می‌گیرد.

گزارش عملکرد شهرداری به روایت شهردار اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان حضور شهردار اصفهان در سیمای استانی اصفهان را بخش دیگری از این طرح دانست و گفت: علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان، به ارائه بخش‌های مختلف گزارش یک‌ساله عملکرد شهرداری در شبکه تلویزیونی استان می‌پردازد.

وی اضافه کرد: این برنامه از بیستم آذر طی چند شب پس از برنامه خبری ساعت ۲۰ پخش می‌شود و در هر برنامه، موضوع مشخصی را مورد گفت‌وگو قرار می‌دهد.

معرک‌نژاد ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای ارتباط مستقیم و به‌اشتراک‌گذاری پیشنهادها و انتقادات خود از طریق سامانه‌های پیامکی و تلفنی ۱۳۷ با ما مرتبط شوند.

کد خبر 625996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.