مناسب‌سازی ۱۲ اتوبوس برای استفاده معلولان در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در راستای مناسب‌سازی وسایل نقلیه عمومی ۱۲ دستگاه اتوبوس مجهز به جک و رمپ برای استفاده ناتوانان با ویلچر و نابینایان تهیه شده است،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز_ شنبه نوزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران، از برگزاری جشن روز معلول خبر داد و اظهار کرد: جشن روز جهانی افراد دارای معلولیت به همت مرکز خیریه، آموزش و توانبخشی معلولان ضایعه نخاعی توانا با حضور اعضای شورای اسلامی شهرکرد، مدیرکل بهزیستی استان، مدیران و کارشناسان اداره بهزیستی و خیرین در سالن اجتماعات مرکز خیریه توانا برگزار شد و در آن برخی از معلولان فرهیخته ادبی به شعرخوانی، سرود و اجرای موسیقی پرداختند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد با اهدای گُل به معلولان، آینده‌ای بدون دغدغه را برای آنان آرزو کردند و از زحمات و تلاش‌های متعهدانه مدیرکل بهزیستی استان، مدیران، پرسنل و پرستاران مراکز خیریه و نگهداری معلولین قدردانی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مناسب‌سازی شهری برای معلولان، افراد نابینا و کم‌توان از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، گفت: تاکنون اکثر پیاده‌روهای شهرکرد از جمله خیابان‌های ملت، دوازده محرم، فردوسی، مولوی و شریعتی برای استفاده این افراد آماده شده است.

وی ادامه داد: در راستای مناسب‌سازی وسایل نقلیه عمومی نیز ۱۲ دستگاه اتوبوس مجهز به جک و رمپ برای استفاده ناتوانان با ویلچر و نابینایان تهیه شده است، همچنین ورودی و خروجی پارک‌های شهری برای تردد ویلچر معلولین آماده شده و این طرح در حال تکمیل است.

حیدری گفت: جذب حدود دو میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به منظور مناسب‌سازی معابر در دستور کار شهرداری است که این مبلغ تحولات خوبی را در این حوزه رقم خواهد زد.

کد خبر 625674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.