ساپینتو یک پا روانشناس است!+عکس

سرمربی استقلال تهران در تمرینات تیمی، مسائل روانی را مدیریت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح روز گذشته تمرین استقلال تهران در سالن وزنه برگزار شد. آبی‌ها پیش از بازگشت تیم ملی ایران از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در غیاب ملی‌پوشان خود یعنی سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی تمریناتشان را پیگیری می‌کردند و مهیای رقابت هفته دوازدهم برابر پرسپولیس تهران می‌شدند.

هر سه بازیکن ملی‌پوش استقلال در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت بازی پیدا کردند و می‌توان گفت با توجه به زمان بازی و نوع مسئولیتی که کادر فنی کشورمان به آن‌ها واگذار کرده بود، عملکرد خوبی داشتند.

جلالی به غیر از بازی با آمریکا و ارائه نمایش مطلوب در این مسابقه در دو دیدار دیگر ایران، تنها از روی نیمکت شاهد تقابل‌های شاگردان کی‌روش بود؛ این اتفاق در حالی افتاد که این بازیکن در مصاف‌های دوستانه کشورمان و بازی‌های استقلال به عنوان یار اصلی در ترکیب قرار می‌گرفت. چشمی نیز با حضور در خط هافبک تیم ملی اگرچه یک گل حیاتی روبه‌روی ولز به ثمر رساند، اما در سایر دیدارها عملکرد وی مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت.

همین مسائل سبب شد «ریکاردو ساپینتو» پس از بازگشت شاگردان کی‌روش از قطر و برگزاری تمرینات استقلال با چشمی و جلالی ارتباط بیشتری برقرار کند تا روحیه این دو بازیکن برای مسابقات پیش روی استقلال حفظ شود؛ به نوعی می‌توان گفت سرمربی آبی‌ها همانند یک روان‌شناس مسائل روانی تیم خود را مدیریت می‌کند.

ساپینتو یک پا روانشناس است!+عکس

کد خبر 625016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.