دادستان موضوع استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه اصفهان را پیگیری کند

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه اصفهان توسط مسئولان استان و دادستان به عنوان مدعی‌العموم پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در تذکری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آلودگی هوا، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری در قالب ارسال یک لایحه از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر و تصویب آن در ۱۸ بند، مسائل مربوط به کنترل آلودگی هوا بررسی شد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم، مطالبه‌گر وضعیت هوای شهر است و در جلسه چند هفته پیش با حضور مسئولان استانی و شهری، مقرر شد شورا به عنوان نماینده مردم در کنار مسئولان استان از جمله مدیرکل محیط زیست که وظیفه نظارت بر اجرای قانون هوای پاک دارد در این حوزه مطالبه‌گر باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت صنایع بزرگ و کوچک، گفت: مقرر شده بود گروه‌های نظارت، عملکرد صنایع همجوار را دنبال کنند که در این خصوص باید اقدام شود.

وی با اشاره به موضوع استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه، گفت: برای اینکه این اتفاق رخ ندهد باید مطالبه داشته باشیم، زیرا هرگونه سوخت مازوت آلودگی هوا را تشدید می‌کند. پیشنهاد می‌شود مکاتبه‌ای با استاندار داشته باشیم. دادستان نیز به عنوان مدعی‌العموم این موضوع را مدنظر داشته باشد.

کد خبر 624393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.