لزوم ارائه تسهیلات ویژه به پرستاران

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارائه تسهیلات ویژه به پرستاران در مناطق مختلف شهرداری تهران ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _چهارشنبه نهم آذرماه_ در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) که با حضور جمعی از پرستاران در منطقه ۱۰ برگزار شد، با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخارم این است که پرستار هستم و چندین سال بر بالین بیماران خدمت کرده‌ام، اظهار کرد: پرستاران در ایام شیوع کرونا با حضور مداوم در مراکز درمانی ازخودگذشتگی کردند و از جان و دل به بیماران خدمت کردند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر صحنه جهاد در مقایسه با دوران هشت سال دفاع مقدس تغییر کرده بود، ادامه داد: کادر درمان و مدافعان سلامت در این ایام با ایثار خود از هیچ اقدامی دریغ نکردند و همواره در صحنه حاضر بودند و همین موضوع باعث شد شهدای زیادی را در این راه تقدیم کنند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل جلساتی متعددی که با اعضای نظام پرستاری دارم از نزدیک در جریان مشکلات پرستاران قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات آن‌ها در سطح ملی است که باید در مجلس شورای اسلامی و دولت پیگیری شود و بخشی نیز در راستای اهداف مدیریت شهری است که آن‌ها را پیگیری کردم، از این‌رو اقداماتی جهت احصا کلید خورده است.

نجفی افزود: یکی از مطالبات این قشر نامگذاری خیابان‌ها و معابر به نام شهدای مدافع سلامت بود که در جلسات متعددی که داشتیم تعدادی از خیابان‌ها و اماکن به نام آنان مزین شده است.

وی با اشاره به اینکه از شهرداران مناطق خواستیم تسهیلات ویژه‌ای را در مناطق در اختیار پرستاران قرار دهند، اضافه کرد: آنچه در توان داریم را برای این قشر زحمتکش که رزمندگان امروز میدان جهاد هستند، انجام خواهیم داد.

کد خبر 623497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.