کاشت ۲۰۰ هزار پیاز لاله در باغ گل‌های کرج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از کاشت ۲۰۰ هزار پیاز لاله در باغ گل‌های این شهر خبر داد و گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر جشنواره لاله‌ها با ایجاد یک کارگروه ویژه برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است تا جشنواره با کیفیت بهتری برگزار شود.

رمضانعلی پوررستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره لاله‌ها اتفاق باشکوهی است که همه ساله به همت مجموعه مدیریت شهری در باغ گل‌های بوستان شهید چمران برگزار می‌شود و شور و هیجان خاصی به شهر و شهروندان می‌بخشد.

وی افزود: امسال در باغ گل‌ها علاوه بر گونه‌های دیگر بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۰ طرح و رنگ کاشته خواهد شد و برنامه‌ریزی برای برپایی باشکوه نهمین دوره این جشنواره در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از تبدیل گل لاله به نماد روز فرهنگی کرج خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لاله نماد شهیدانی است که برای دفاع از این مرزوبوم از جان خود گذشتند، مقرر شده است این گل به عنوان نماد روز فرهنگی کرج انتخاب شود.

پوررستمی گفت: با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی بهتر گام‌های مؤثر و نوین در راستای ماندگاری و تثبیت روز فرهنگی کرج در اذهان عمومی برداریم.

کد خبر 623443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.