صداقت‌نیا: تیم بسکتبال ذوب آهن از نظر کمیت مشکل دارد نه کیفیت!

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: باشگاه برای جذب بازیکن قول‌هایی داده است که ما هم پیگیر هستیم تا این نقص برطرف شود. باشگاه بودجه برای جذب بازیکن را خرج کرده و در این مورد کوتاهی صورت نگرفته است. در هر صورت مشکل بازیکن باید رفع شود زیرا نماینده ایران در جام باشگاه‌های غرب آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز _پنج‌شنبه سوم آذرماه_ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت میزبان پالایش نفت آبادان بود که بازی با نتیجه ۶۳ بر ۶۰ به نفع پالایش نفت آبادان تمام شد.

پیمان صداقت نیا، مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن در رابطه با این بازی، اظهار کرد: مسابقه به شکلی که می‌خواستیم پیش نرفت، مخصوصاً در کوارتر اول، فشار دفاع را زیاد کردیم، اما دو بازیکن آسیب داشتیم که کار را برای ما سخت‌تر کرد و باید سعی کنیم در بازی‌های بعد جبران کنیم تا تماشاگران تیم هم خوشحال شوند.

وی افزود: ارسلان کاظمی از ناحیه دست آسیب دیده که پزشکان گفتند حدود دوهفته دیگر می‌تواند بازی کند، قلی زاده و مشایخی هم مصدومیت دارند که با خواهش ما بازی کردند. کیفیت تیم بسکتبال ذوب آهن خوب است، اما از لحاظ کمیت مشکل داریم.

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص جذب بازیکن، تصریح کرد: باشگاه برای جذب بازیکن قول‌هایی داده است که ما هم پیگیر هستیم تا این نقص برطرف شود. باشگاه بودجه برای جذب بازیکن را خرج کرده و در این مورد کوتاهی صورت نگرفته است. در هر صورت مشکل بازیکن باید رفع شود زیرا نماینده ایران در جام باشگاه‌های غرب آسیا هستیم.

صداقت نیا اضافه کرد: برای جذب بازیکن خارجی تلاش کردیم، اما هنوز موفق به جذب بازیکن نشده‌ایم. جذب بازیکن ایرانی در زمان زودتری اتفاق می‌افتد و بهتر است.

کد خبر 621953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.