امکانات و دسترسی برای جانبازان و معلولان برنامه‌ریزی می‌شود

سرپرست شهرداری تالش گفت: امکانات رفاهی و دسترسی برای جانبازان، معلولان و نابینایان در تمام طرح‌های عمرانی شهرداری لحاظ می‌شود.

مهران نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جانبازان، معلولان و نابینایان از اقشار مهم و تأثیرگذار جامعه هستند و ایجاد امکانات رفاهی و دسترسی در فضای شهری برای این افراد ضروری است.

وی افزود: معابر عمومی و مراکز مهم شهرها باید به نحوی برای جانبازان، معلولان و نابینایان مناسب‌سازی شود که این افراد احساس کمبود نکنند و بدون ترحم و کمک دیگران به راحتی در شهر تردد کنند.

سرپرست شهرداری تالش خاطرنشان کرد: ورودی پارک‌ها، بعضی اماکن عمومی از جمله ساختمان‌های شهرداری، شورای اسلامی شهر و پیاده‌روهای تالش با ایجاد رمپ برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی و خط عابر نابینایان و کم‌بینایان با موزاییک‌های زردرنگ مشخص شده است.

نجاتی با بیان اینکه در این طرح نقاطی از خیابان‌های شهر تالش برای پارک خودروی جانبازان و معلولان تعیین و تابلوی آن توسط شهرداری نصب شده است، گفت: امکانات رفاهی و دسترسی برای جانبازان، معلولان و نابینایان در تمام طرح‌های عمرانی شهرداری لحاظ می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگان‌رود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 621773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.