عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آذرماه

در این بسته خبری از رونمایی از آثار یحیوی شاعر فقید عاشورایی در موزه شهرداری اردبیل تا ۵۰ میلیارد ریال صرف آسفالت معابر کنگاور شد و تقاطع آذربایجان بزرگترین پروژه مدیریت شهری در شمال غرب کشور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رونمایی از آثار یحیوی شاعر فقید عاشورایی در موزه شهرداری اردبیل

بهنام یحیی، رئیس موزه عمارت شهرداری اردبیل گفت: آثار و اشیا باقیمانده از شاعر فقید عباسقلی یحیوی معروف به تاج الشعرا با همت و همکاری خانواده او طی آئینی با حضور شعرا و مداحان در موزه عمارت شهرداری اردبیل رونمایی شد.

۵۰ میلیارد ریال صرف آسفالت معابر کنگاور شد

یحیی مرادی، شهردار کنگاور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری صرف هزینه آسفالت معابر و مسیرها در محلات مختلف این شهر شده است.

تقاطع آذربایجان بزرگترین پروژه مدیریت شهری در شمال غرب کشور

ابراهیم صفری، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: تقاطع چهار سطحه آذربایجان این شهر بزرگترین پروژه مدیریت شهری در شمال غرب کشور است که با هم افزایی در مجموعه مدیریت شهری به بهره برداری رسید.

تاکید شهردار ساوه بر ضرورت تعریف مدل‌های جدید تولید ثروت در حوزه شهری

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: باید با تعریف مدل‌های جدید در چارچوب قانون برای مردم و شهرداری، در شهر تولید ثروت کنیم.

بافت فرسوده نجف‌آباد احیا و بهسازی می‌شود

شهرام آخوندی، مدیر منطقه پنج شهرداری نجف‌آباد گفت: به منظور حفظ زندگی در منطقه مرکزی شهر، بافت فرسوده شهری نجف‌آباد احیا و بهسازی می‌شود.

نوسازی ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین تا پایان سال

محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تولید سمند معمولی و پژو جمع‌آوری شده است و از این پس سمند سورن پلاس تاکسی‌های حمل و نقل درون شهری قزوین خواهد بود که در این راستا تا پایان سال جاری حدود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی می‌شود.

کد خبر 621620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.