سطح آب سفره‌های زیرزمینی دشت شهرکرد کاهش یافت

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: در حال حاضر شاهد پایین رفتن سطح آب سفره‌های زیرزمینی در دشت شهرکرد و استان چهارمحال‌وبختیاری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در یکصدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد در تذکری به مدیریت شهری به دلیل اجرا نکردن طرح چاه‌های جذبی منازل، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، تغییر شکل بارش‌ها از برف به باران و افزایش دمای هوا شاهد کاهش منابع آب سطحی و پایین رفتن سطح آب سفره‌های زیرزمینی در دشت شهرکرد و استان چهارمحال‌وبختیاری هستیم.

وی با بیان اینکه طرح چاه‌های جذبی در شورای اسلامی شهرکرد در سال گذشته مصوب شد و به تأیید هیئت تطبیق فرمانداری نیز رسید، ادامه داد: طبق مصوبات، مقرر شد شهرداری در پروانه ساخت‌ها، طرح احداث چاه‌های جذبی برای منازل را در نظر بگیرد، اما تا به امروز این امر از سمت شهرداری محقق و اجرایی نشده است که می‌طلبد این مصوبه از طریق شهردار جدید برای تقویت سفره‌های زیرزمینی هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

معلولان در کارآفرینی، نقش‌آفرینند

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: برخی از شهروندان به‌رغم داشتن بعضی محدودیت‌های جسمی محدود نیستند، زیرا دارای ظرفیت، استعداد و توانمندی‌هایی هستند که به سهم خود در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی کارآفرینی در سطح جامعه نقش‌آفرین بودند.

وی گفت: برخی از این افراد به‌ویژه سرپرستان خانوار، برای ایجاد امید و انگیزه بیشتر و رفع مشکلات نیازمند حمایت هستند که تاکنون با سازمان بهزیستی و جامعه معلولان در تعامل بودیم و پیگیر مطالبات بحق و قانونی آن‌ها هستیم.

کد خبر 621517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.