رنگ‌آمیزی ۲۵ هزار متر از جداول سطح شهر

شهردار گلپایگان از پاکسازی تبلیغات و دیوارنویسی‌های غیرمجاز سطح شهر خبر داد و گفت: طی ۹۰ روز گذشته بالغ بر ۲۵ هزار متر از جداول سطح شهر رنگ‌آمیزی و اصلاح شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه ساماندهی سیما و منظر شهر و جلوه‌های بصری یکی از اولویت‌های اجرایی اداره سیما و منظر شهری شهرداری با هدف جلب رضایتمندی شهروندان است، در این راستا شهرداری گلپایگان اقدام به پاکسازی تبلیغات غیرمجاز از سطح شهر کرده است.

وی افزود: طی سه ماه اخیر بیش از ۴۵۰۰ مترمربع پوشاننده و ۵۰۰ مترمربع نقاشی دیوار در سطح شهر گلپایگان اجرا شده است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه بخش مهمی از کیفیت فضاهای یک شهر مرتبط با سیما و منظر است، خاطرنشان کرد: تزریق شادابی و نشاط اجتماعی به شهروندان، پاکسازی تبلیغات محیطی غیرمجاز و رفع اغتشاشات بصری به صورت مستمر توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری انجام می‌شود.

شکرزاده اضافه کرد: شهرداری در راستای ارتقای کیفیت بصری خیابان سیدالسادات، اقدام به اجرای ۵۰۰ مترمربع پلاستر جهت آماده‌سازی دیوارها برای طراحی کرده است.

وی گفت: زیباسازی دیوارهای سطح شهر، رنگ‌آمیزی مبلمان‌های شهری و امحای دیوارنویس‌ها در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد و طی ۹۰ روز گذشته بالغ بر ۲۵ هزار متر از جداول سطح شهر رنگ‌آمیزی و اصلاح شده است.

شهردار گلپایگان ضمن قدردانی از شهروندان جهت همراهی در حفظ و ارتقای سیمای شهر افزود: پروژه‌های زیباسازی به صورت مستمر در طول سال و در مناطق مختلف شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 620874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.