کی‌روش: من به گروه دایناسورهای جام‌جهانی تعلق دارم/۳ نیمه در قطر پیش‌ روی ما است

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران گفت: برای ما تنها سه نیمه مختلف در جام‌ جهانی وجود دارد و در هر نیمه، به‌ترتیب باید مقابل انگلیس، ولز و آمریکا بایستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش پیش از شروع بازی‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: اگر ۲۵ بازیکنی را که در اینجا همراه من هستند در نظر بگیریم، می‌توان گفت تقریباً همان بازیکنان جام‌جهانی ۲۰۱۸ هستند و تنها یک بازیکن جوان به تیم اضافه شده است.

وی افزود: البته ۳-۴ روز قبل از اینکه به قطر بیاییم، امید ابراهیمی یکی از مهم‌ترین بازیکنانمان در خط میانی را از دست دادیم، با این‌وجود اکثریت تیم دقیقاً همان بازیکنان جام‌جهانی ۲۰۱۸ هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص تجربه‌اش در جام‌های جهانی گذشته و چهارمین حضور در این رقابت‌ها تصریح کرد: امیدوارم به اندازه کافی یاد گرفته باشم تا بتوانم به این بازیکنان و تیمم در این دوره کمک کنم. من می‌گویم که به گروه دایناسورها در جام‌جهانی تعلق دارم، به‌همین دلیل انتظاراتی از خودم دارم و می‌خواهم همه تخصص و تجربه‌ام را به کار گیرم تا به بازیکنان و تیمم خدمت کنم.

کی‌روش در رابطه با اینکه آیا تیم ملی ایران می‌تواند نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ بهتر کار کند و امتیازات بیشتری کسب کند، خاطرنشان کرد: هدفمان همین است اما مواقعی در جام‌های جهانی بوده که تیم‌ها، حتی سه امتیاز به مرحله بعدی صعود کرده‌اند؛ به‌همین دلیل مجموع کارها اهمیت دارد و این مهم است که چگونه با این جام جهانی روبه‌رو شویم.

وی در پایان گفت: برای ما فقط یک بازی با سه نیمه مختلف وجود دارد؛ نیمه اول با انگلیس، نیمه دوم با ولز و در نیمه سوم باید با آمریکا رقابت کنیم. باید در نهایت ببینیم می‌توانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم یا خیر.

کد خبر 620740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.