تیم‌های برتر رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ» معرفی شدند

مسئول خانه جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دومین رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ» با معرفی تیم‌های برتر این دوره به کار خود پایان داد.

به گزارش ایمنا، فاطمه اکبرزاده در اختتامیه دومین رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ» اظهار کرد: این رویداد کارآفرینی از شهریورماه سال جاری و با ثبت‌نام اولیه از علاقه‌مندان آغاز شد و پس از برگزاری ۱۰ پیش‌رویداد در فرهنگسراها، مساجد، مدارس و کانون‌های فرهنگی و هنری در ۱۰ نقطه شهر حدود ۱۵۰ نوجوان در این رویداد ثبت‌نام کردند.

وی افزود: پس از برگزاری کارگاه آموزشی برنامه توسعه فردی با هدف خودشناسی، خودآگاهی، یادگیری چشم‌اندازنویسی و هدف‌گذاری، تست شخصیت‌شناسی و گرایش‌شناسی برای تمام نوجوانان انجام شد که به انتخاب رشته تحصیلی و شغل آینده آن‌ها بسیار کمک می‌کند. سپس نوجوانان با شرکت در کارگاه‌های تخصصی خلاقیت و ایده‌پردازی، آموزش مسئله‌شناسی و راه‌حل‌یابی، کار تیمی با انجام بازی‌های گروهی و شکل‌دهی بوم مدل کسب‌وکار، به طرح ایده‌های خود پرداختند و در نهایت از میان ۶۵ ایده ارائه شده ۱۱ ایده با رأی خود نوجوانان انتخاب شد و به مرحله نهایی راه یافت.

تیم‌های برتر رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ» معرفی شدند

چشم امید کشور به نوجوانان است

مجید خاشعی، رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز ایجاد حس خودباوری در نوجوانان را یکی از اهداف برگزاری دومین رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ» در طول سه ماه گذشته تا رسیدن به مرحله انتخاب گروه‌های برتر دانست و گفت: هدف این بود که نوجوانان به این نتیجه برسند که می‌توانند به حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار وارد و با پشتکار به افراد موفقی تبدیل شوند.

وی افزود: چشم امید کشور به نوجوانان و جوانان است که آینده‌ساز ایران هستند و امیدوارم آن‌ها پله‌های پیشرفت را به‌خوبی طی و موجبات ترقی بیش‌ازپیش کشور را فراهم کنند.

به گزارش ایمنا، مراسم اختتامیه این رویداد با حضور ۱۱ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی و خانواده‌های آن‌ها، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیران شهری، منتورهای این دوره و اعضای اکوسیستم کارآفرینی اصفهان در سالن اجتماعات هنرسرای خورشید برگزار شد و گروه‌ها ایده‌های خود را در حضور پنج داور ارائه دادند.

در پایان نیز گروه‌های «مگاتو»، «آسان‌خوان» و «لبخند سفید» رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و از گروه «مبدل موزاییکی» نیز به‌عنوان گروه منتخب منتورها تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 620350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.