شهادت مامور نیروی انتظامی در پی حمله تروریستی اصفهان

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اعلام کرد: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته در خیابان خانه‌اصفهان به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان، سرهنگ اسماعیل چراغی از فرماندهان یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان که در حادثه تروریستی شب گذشته مجروح شده و در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری بود، امروز _پنج‌شنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مرکز افزود: وضعیت دیگر مجروحان نیروی انتظامی در حادثه تروریستی شب گذشته پایدار است.

از این رو تعداد شهدای حادثه تروریستی شب گذشته در اصفهان به سه نفر رسیده است.

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری اصفهان شب گذشته اعلام کرد: در جریان اغتشاشاتی که در بعضی از نقاط استان اصفهان داشتیم از جمله یکی از شهرهای اقماری اصفهان به نام ملک‌شهر، راکب موتورسیکلت همان‌طور که گفته شده به سمت نیروهای حافظ امنیت شلیک می‌کند که دو نفر از عزیزانمان شهید و دو نفر هم مجروح شدند که حال یکی از آنها هم وخیم است و در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش ایمنا، حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته چهارشنبه _بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار به سمت نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان رگبار بستند. در این حادثه تروریستی دو بسیجی با نام‌های محسن حمیدی و محمدحسین کریمی در صحنه تیراندازی و یک سرهنگ انتظامی پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند.

کد خبر 620046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.