نورپردازی پل شهید ستاری با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پروژه نورپردازی پل شهید ستاری در این منطقه با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کارگر با اشاره به تأثیر مثبت نورپردازی اماکن و خیابان‌ها بر روحیه شهر و شهروندان، اظهار کرد: پروژه نورپردازی پل شهید ستاری با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، نصب ۳۶۰ عدد پروژکتور دور ستونی و ۱۴۰ عدد پروژکتور چهارطرفه انجام شده است.

وی تصریح کرد: نورپردازی تک درختان خیابان وحید نیز با پروژکتورهای رنگی LED و با رعایت اصول فنی و زیست‌محیطی با اعتبار سه میلیارد ریال طراحی، اجرا و نصب شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و طراحی این نورپردازی‌ها علاوه بر کاهش مصرف برق با این میزان نور و بر اساس نوع لامپ‌های انتخابی، هیچ آسیبی به محیط زیست، فضای سبز و درختان وارد نخواهد شد.

وی با اشاره به نصب نیمکت و سطل زباله به درخواست شهروندان سپاهان‌شهر، پارک کوهستانی صفه و مجموعه ورزشی شهید حسین ملأافضل، گفت: احداث سایت اسباب‌بازی پارک کوهستانی صفه به مساحت حدود ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سایت اسباب‌بازی پارک سجادیه به مساحت حدود ۱۵۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد ریال و سایت بازی پارک غدیر سپاهان‌شهر شامل کف‌پوش و وسایل بازی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های در حال اجرای این منطقه است.

کد خبر 619736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.