کی‌روش در قطر شمشیرش را از رو بست!+عکس

تیم ملی فوتبال ایران عصر روز گذشته پس از دیدار با رئیس‌جمهور عازم دوحه قطر شد و در بدو ورود ملی پوشان به هتل الریان، مدیران قطری به شیوه‌ای جالب از اعضای تیم کشورمان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملی‌پوشان فوتبال ایران بعدازظهر روز گذشته _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ پس از دیدار با رئیس‌جمهور ایران عازم دوحه قطر شدند. شاگردان کی‌روش پس از رسیدن به قطر با اتوبوس به سمت هتل الریان حرکت کردند و مورد استقبال ارکان رسمی این کشور قرار گرفتند.

نکته جالب توجه در خصوص نحوه استقبال از بازیکنان و کادر فنی تیم کشورمان پذیرایی اعضای هتل الریان با ماکت سرمربی تیم ملی و کیک خامه‌ای با طرح زمین فوتبال و پرچم ایران بود.

کی‌روش در قطر شمشیرش را از رو بست!+عکس

در حاشیه پذیرایی از اعضای تیم فوتبال ایران لحظه بریدن کیک با شمشیر نمادین توسط کارلوس کی‌روش از لنز دوربین عکاس تیم ملی دور نماند؛ چراکه این نوع استقبال و بریدن کیک در نوع خود جالب توجه و ابتکاری خلاقانه و بی‌سابقه بود که توسط کشور قطر اجرا شد.

لازم به ذکر است که علاوه بر استقبال زیبای مدیران قطری، اتوبوس ملی‌پوشان نیز منقش به سه رنگ پرچم ایران بود تا سران کشور قطر این‌گونه آمادگی همه‌جانبه خود را برای برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اثبات کنند.

شاگردان کی‌روش دوشنبه _سی‌ام آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶ به مصاف تیم ملی انگلیس خواهند رفت و پس از آن آماده تقابل با ولز و آمریکا خواهند شد.

کی‌روش در قطر شمشیرش را از رو بست!+عکس

کد خبر 619436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.