فراهم‌سازی پایگاه داده به نفع شهرداری است

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: این آمادگی وجود دارد تا تفاهم‌نامه‌ای در بخش دیتاسنتر امضا شود، چراکه معتقد هستیم فراهم‌سازی این بستر به نفع شهرداری است.

مسعود جایدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شرکت مخابرات یکی از بهترین دستگاه‌های همکار شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز جوامع بشری، تحقق شهر هوشمند یکی از ضرورت‌های شهر است و شرکت مخابرات می‌تواند به منظور هوشمندسازی شهر به کمک شهرداری بیاید.

وی خواستار تشکیل کارگروه شهر هوشمند با محوریت شهرداری و مخابرات شد و افزود: طی سال‌های گذشته کارگروهی ذیل کارگروه شهر هوشمند به منظور تسریع فرآیند هوشمندسازی ایجاد شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه حوزه شهر هوشمند در قالب مدیریت واحد در سطح کشور به شهرداری واگذار شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس نخستین حوزه‌ای که به مدیریت شهری واگذار می‌شود، شهر هوشمند است، در این راستا تشکیل کارگروه شهر هوشمند ضرورت دارد تا شهردار بتواند در مسیر تحقق هوشمندسازی حرکت کند.

جایدری تصریح کرد: مرکز ۱۳۷ شهرداری از جمله مراکزی است که قابلیت واگذاری دارد، این آمادگی وجود دارد تا در بحث دیتاسنتر نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا شود، چراکه معتقد هستیم فراهم‌سازی این بستر (دیتاسنتر) به نفع شهرداری است.

وی گفت: شهرداری این آمادگی را دارد تا در بحث نیروگاه خورشیدی و دیگر زمینه‌ها با شرکت مخابرات همکاری کند.

کد خبر 619263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.