تملک ۱۵ واحد مسکونی و تجاری در دستور کار است

شهردار هچیرود گفت: پنج واحد تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان تملک و تخریب شده و تملک ۱۵ واحد مسکونی و تجاری دیگر در مرکز شهر در دستور کار است.

جعفر ردایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پنج واحد تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان تملک و تخریب شده و تملک ۱۵ واحد مسکونی و تجاری دیگر در مرکز شهر در دستور کار است. با تملک این واحدها علاوه بر تعریض مرکز شهر جهت کاهش بار ترافیک، راه دسترسی خیابان اصلی به ساختمان در حال احداث شهرداری نیز باز می‌شود.

وی افزود: بازگشایی راه دسترسی ساحلی حاشیه رودخانه هچیرود، تخریب دو باب واحد تجاری در محله دوجمان در ورودی پروژه موج دوجمان، تملک و تخریب ساختمان آبدارخانه مسجد محله عباس‌کلا و اجرای میدان در این محله، بهره‌برداری از روکش آسفالت محلات اکبرآباد و سرچشمه (چاه‌خانی) با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است.

شهردار هچیرود با بیان اینکه در بحث تملکات بدون همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مالکان به نتیجه نمی‌رسیم، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲ واحد تجاری مرکز شهر توسط مدیریت شهری تملک و تخریب شده است.

ردایی با بیان اینکه ۱۵ واحد در مرکز شهر باقی مانده است که تا پایان این دوره تملک خواهد شد، گفت: با حضور مسئولان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از شهروندان، پنج واحد تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان تملک و تخریب شد.

کد خبر 619175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.