مدیران زیر بار وعده‌های سیاسی نروند!

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدیران زیر بار وعده‌های سیاسی برخی مسئولان نروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در جلسه بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی استان، اظهار کرد: مهمترین مشکلی که در حوزه راه‌های شهرستان کیار مدنظر است تکمیل مسیر چهارخطه شهرکرد_شلمزار (موسوم به جاده مرگ) است که تأمین اعتبار برای این جاده انجام شد و قرار بود سال جاری به بهره‌برداری برسد، اما پیمانکار تعلل می‌کند و مردم از نوع کار پیمانکار گلایه دارند.

وی افزود: شانه‌سازی جاده شلمزار به گهرو که نیمه‌کاره رها شده است، همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در جاده معروف به دنبلا که در ورودی شهر دستنا (سه‌راهی تشنیز به سه‌راهی جونقان) و به نوعی ورودی شهرستان کیار واقع شده است، هیچ‌گونه علائم راهنمایی رانندگی و علائم هشدار دهنده وجود ندارد و این موضوع را هرچه مطالبه کردیم به دلیل دوگانگی ایجاد شده بین اداره راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: در جاده خراجی به دزک علائم راهنمایی رانندگی و هشداردهنده وجود ندارد و ایمن‌سازی نشده است، به همین دلیل بود که به‌تازگی پزشکی در روز اول کاری خود در این مسیر فوت کرد.

میری تاکید کرد: در جاده خراجی به دزک که به دستگرد امامزاده و بخش فرخ‌شهر ختم می‌شود، اداره راهداری هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد، به عنوان مثال سال گذشته در فصل سرما تصادفی اتفاق افتاد که حتی شن‌ریزی و نمک‌پاشی ساده در جاده صورت نگرفته بود.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اهمیت خط‌کشی راه‌های روستایی، گفت: در استان ما توجه به شهرها آن‌قدر زیاد شده است که روستاها نادیده گرفته می‌شوند، لذا خط‌کشی راه‌های روستایی جزو مطالبه‌های این شهرستان است.

وی افزود: از مدیران می‌خواهم زیر بار وعده‌های سیاسی برخی مسئولان نروند، زیرا گاهی به خاطر وعده‌های سیاسی بدون مطالعه، بدون علم به شرایط، بدون توجه به اعتبارات و مشکلات مالی که در کشور وجود دارد، زیر بار برخی پروژه‌ها می‌روند که کوهی از پروژه‌هایی بدون ردیف بودجه‌ای و انتظار طولانی‌مدت مردم در استان شکل می‌گیرد.

نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار امیدواری کرد: پروژه‌های عمرانی استان بر اساس ظرفیت‌های موجود و مسائل علمی و فنی به سرانجام برسد.

کد خبر 618135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.