بیماران خاص در مضیقه جدی قرار دارند!

نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزارت بهداشت به مشکل کمبود و گرانی برخی از داروها در کشور شد و گفت: داروهای برخی از بیماران خاص به دلیل تحریم دارو تأمین نشده است یا با قیمت بالاتر از قبل به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تذکر به وزیر بهداشت درباره کمبود دارو اظهار کرد: یکی از مشکلات کنونی حوزه بهداشت و درمان، کمبود برخی از داروها برای بیماران خاص است که به دلیل گرانی برخی از داروها یا تأمین نشدن مکمل‌های ساخت برخی از داروها در کشور، بیماران را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده است.

وی خواستار رسیدگی وزارت بهداشت به مشکل کمبود و گرانی برخی از داروها در کشور شد و افزود: این کمبود و گرانی بیماران به ویژه بیماران خاص را دچار مشکلاتی کرده است، داروهای برخی از بیماران خاص به دلیل تحریم دارو تأمین نشده است یا با قیمت بالاتر از قبل به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی پیگیری وزارت بهداشت برای حل مشکلات بیماران در حوزه تأمین دارو را ضروری دانست و گفت: بسیاری از بیماران خاص با مشکلات جدی جسمی و حتی معلولیت دست و پنجه نرم می‌کنند و اکنون دارو به مقدار و قیمت کافی در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 617818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.