شعبان، نوروز و رمضان با طرح‌های «صبح امید» و «گنبدهای فیروزه‌ای» در اصفهان

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دو برنامه «صبح امید» و «گنبدهای فیروزه‌ای» ویژه عید نیمه شعبان، تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان طراحی شده است.

مریم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این اداره دو ویژه‌برنامه «صبح امید» و «گنبدهای فیروزه‌ای» را در ماه‌های پیش رو در دست اجرا و اقدام دارد.

وی خاطرنشان کرد: نوزدهمین مرحله برنامه صبح امید در ماه شعبان سال جاری و به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان، برنامه‌ای با هدف حمایت از برنامه‌ها و جشن‌های تشکل‌های مردمی شهر اصفهان طراحی شده است.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: موضوع مورد حمایت این برنامه، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و برگزاری جشن متناسب با ایام نیمه شعبان در مناطق پانزده‌گانه شهرداری کلان‌شهر اصفهان است.

وی با اشاره به تاکید این طرح بر آذین‌بندی مراکز فرهنگی سطح شهر اظهار کرد: برپایی جشن‌های محله‌محور همزمان با روز عید نیمه شعبان و میلاد حضرت حجت (عج) در این رویداد با هدف شادی و نشاط اجتماعی دنبال می‌شود.

امینی ادامه داد: متقاضیان و متولیان مراکز و کانون‌های فرهنگی تا دهم اسفندماه جاری فرصت دارند با مراجعه به معاونت فرهنگی شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه شهرداری ضمن تکمیل فرم ثبت‌نام، از حمایت‌های شهرداری به مناسبت این ایام مبارک بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به طرح دیگر اداره مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در روزهای پایانی سال، تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح «گنبدهای فیروزه‌ای به استقبال نوروز و ماه خدا» ویژه مساجدی است که در محل تردد مسافران و گردشگران نوروزی واقع هستند و می‌توانند به گردشگران خدماتی ارائه دهند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره سایر شرایط مساجد مشمول این طرح، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات رفاهی همچون اسکان موقت، اختصاص مکان طبخ غذا و پذیرایی ازجمله چای و آب جوش و ارائه خدمات با برپایی غرفه‌های فرهنگی، مذهبی و مشاوره در فراخوان طرح گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اعضای هیئت امنای مساجد مشمول طرح به همراه مهر مسجد، تا پانزدهم اسفندماه فرصت دارند به اداره مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان واقع در خیابان کمال‌اسماعیل بعد از پل فردوسی به سمت انقلاب مراجعه کنند.

امینی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این طرح‌های مناسبتی، با شماره تماس ۳۲۲۴۰۵۰۹ داخلی ۲۰۹ و ۲۰۸ تماس بگیرند.

کد خبر 617405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.