تهیه اطلس کودکان شهرداری رامسر

شهردار رامسر از تهیه اطلس کودکان این شهر خبر داد و گفت: لازم است بستر مشارکت‌جویی برای کودکان در خانه و شهر جهت نقش‌آفرینی آن‌ها در آینده شهر فراهم و لایه‌های مختلف اجتماعی در این مسیر دیده شود.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری رامسر در حال تهیه اطلس کودکان است تا کودکان رامسری در مسیری خردمندانه با تصویری روشن برای آینده گام بردارند، اظهار کرد: نخستین جلسه هم‌اندیشی طراحی پارک مادر و کودک رامسر برگزار شد تا بتوانیم در این مسیر از همفکری سایر نهادها و دستگاه‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: لازم است در شهر دوستدار کودک برنامه‌هایی اجرا شود تا بتوانیم به معنای واقعی رامسر را به سمت شهر دوستدار کودک سوق دهیم.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: شهرداری در حل مسائل سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و فکرافزایی گام‌های مؤثری برداشته است تا رامسر نقش مؤثری در آینده کشور و تدوین استراتژی‌ها داشته باشد و کودکان شهرمان بتوانند مسئولیت‌های اجتماعی را بپذیرند و معنی توانمند شدن جامعه را لمس کنند.

امینی‌شاد اضافه کرد: لازم است بستر مشارکت‌جویی برای کودکان در خانه و شهر جهت نقش‌آفرینی آنان در آینده شهر فراهم و لایه‌های مختلف اجتماعی در این مسیر دیده شود.

وی با بیان اینکه ساخت پارک مادر و کودک یکی از اقدامات مهم در این زمینه است که با توجه به نیاز کودکان و فرزندان این شهر انجام می‌شود، تصریح کرد: ایجاد پارک مرکزی و شبکه پارک‌های محله‌ای در شهر از اولویت‌های کاری مدیریت شهری است و پیگیری و شناسایی زمین‌های شهری و محلات در دستور کار قرار دارد.

شهردار رامسر گفت: فرآیند برنامه‌ریزی و طراحی پروژه باید با مشارکت همه صاحب‌نظران، کودکان و نوجوانان شهر و براساس خواست و نیاز آنها باشد تا در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن شورای کودکان برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری باشیم.

کد خبر 617266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.