تغییرات زیرساختی پارکینگ‌ها در کینگستون

شورای شهر کینگستون اعمال تغییرات زیرساختی در پارکینگ‌ها را تصویب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اعضای شورای شهر کینگستون لایحه ایجاد دو تغییر اساسی را در پارکومترهای «پرداخت و نمایش» شهر به‌تصویب رساندند؛ چراکه گزارش کارکنان شورای شهر نشان می‌دهد تعدادی از دستگاه‌های فعلی به پایان عمر خود رسیده و نیاز به تعویض دارد.

یکی از این تغییرات شامل طرحی برای جایگزینی بعضی از زیرساخت‌های پارکینگ موجود در سراسر مرکز شهر با تجهیزات پیشرفته جدید است که طی قراردادی به ارزش ۲۳۹ هزار و ۵۱۶ دلار میان شورای شهر و یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات پارکینگ و جابه‌جایی شهر پیاده‌سازی خواهد شد. هرچند مبلغ این قرارداد بیش از ۳۰ هزار دلار از مبلغ پیشنهادی شرکت رقیب بیشتر بود گزارش شورا نشان می‌دهد هزینه کلی هنوز کمتر از بودجه پیش‌بینی‌شده شهر برای پروژه به ارزش ۲۵۲ هزار دلار است. شورای شهر خاطرنشان کرد که مطابق با این قرارداد شرکت مذکور تا دو سال آینده ۵۰ دستگاه جدید را با آخرین فناوری در ماشین‌آلات پارکینگ نصب می‌کند.

کینگستون در حال حاضر دارای ۲۰۸ دستگاه پارکومتر «پرداخت و نمایش» است که اکثر آن‌ها در مرکز شهر قرار دارند و اولین مرحله از پیاده‌سازی طرح مذکور شامل قراردادن حداقل ۲۸ دستگاه جدید خواهد بود که هر یک از آن‌ها جایگزین یکی از پارکومترهای موجود می‌شود.

تغییرات زیرساختی پارکینگ‌ها در کینگستون

شورای شهر کینگستون همچنین از تصویب طرح بازسازی ۱۸۰ واحد پرداخت و نمایش موجود با هدف افزودن گزینه‌های پرداخت بدون تماس به دستگاه‌ها خبر داد. به این معنا که کاربران پارکومترها و افراد نیازمند به پارکینگ‌های خیابانی به‌زودی از گزینه‌هایی برای پرداخت‌های بیشتر با دستگاه‌هایی مجهز بهره‌مند خواهند شد که می‌تواند طیف وسیعی از گزینه‌های بدون تماس را مدیریت کند.

شورا خاطرنشان کرد که تصمیم برای افزودن پرداخت بدون تماس، تضمینی برای سازگاری دستگاه‌های پرداخت و نمایش موجود در شهر با استانداردهای این صنعت است و تمام پایانه‌های فعال‌شده توسط دارندگان کارت (UCAT) مانند پایانه‌های پارکینگ شهر، باید تا اکتبر ۲۰۲۲ به یکی از روش‌های پرداخت بر اساس استانداردهای فنی برای کارت‌های پرداخت هوشمند و دستگاه‌های باجه خودکار مجهز شوند.

اعضای شورای شهر کینگستون دو طرح ارائه‌شده را به اتفاق آرا و بدون بحث تصویب کردند، با این حال هیچ جدول زمانی برای تکمیل دو پروژه ارائه نشده است.

تغییرات زیرساختی پارکینگ‌ها در کینگستون

کد خبر 617227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.