افزایش ۵ درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی درون و برون‌شهری

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری ۵۵۸ نفر در حوادث رانندگی درون و برون‌شهری جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات ۵۲۸ نفر بود، ۵.۷ درصد افزایش داشته است.

منصور فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار ۶ ماهه نخست سال جاری از جان‌باختگان حوادث رانندگی، اظهار کرد: براساس آمارهای این اداره کل، به‌طورمیانگین در ۶ ماهه نخست سال جاری روزانه سه نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۳۴۵ نفر در جاده‌های برون‌شهری و ۲۱۳ نفر در مسیرهای درون‌شهری گزارش شده است، ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری ۵۵۸ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات ۵۲۸ نفر بود، ۵.۷ درصد بیشتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به آمار فوتی‌های تصادفات در شهریورماه سال جاری، تصریح کرد: در شهریورماه سال جاری ۱۰۹ نفر شامل ۸۶ مرد و ۱۹ زن در تصادفات جان خود را از دست دادند.

جان باختن ۱۶ نفر بر اثر برق گرفتگی در استان اصفهان

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۶ نفر به دلیل برق‌گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۳۰ نفر بود، کاهش داشته است.

فیروزبخت با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری از کل تلفات برق‌گرفتگی در استان ۱۳ نفر مرد و سه نفر زن بودند، ادامه داد: تعداد افراد فوت شده بر اثر برق‌گرفتگی در شهریورماه سال جاری یک نفر ثبت شده که نسبت به همین زمان در سال گذشته، کاهش داشته است.

کد خبر 617212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.